مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سامان


بیمه سامان یکی از بیمه‌گذارانی است که با ارائه خدمات درمانی متنوع و مراکز درمانی گسترده در سرتاسر ایران، موفق شده تا رضایت افراد را به خود جلب کند، در ادامه شما را با این شرکت بیمه‌کننده و مراکز درمانی آن بیشتر آشنا می‌کنیم.

آشنایی با بیمه سامان

بیمه سامان فعالیت خود را از سال 1383 با ارائه خدمات متنوع به بیمه‌شوندگان آغاز کرد و بیمه تکمیلی آن یکی از پرطرفدارترین بیمه‌نامه‌هاست.

از مهم‌ترین ویژگی بیمه تکمیلی سامان، این است که بدون نیاز به بیمه پایه، افراد را تحت پوشش قرار می‌دهد؛ بنابراین بیمه‌شوندگان سامان، نباید حتما یکی از بیمه‌های پایه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، نیروهای مسلح و غیره را داشته باشند.

مراکز طرف قرارداد بیمه سامان هم در سرتاسر کشور گسترش یافته و بیمه‌شوندگان این شرکت می‌توانند از پوشش‌های تکمیلی آن استفاده کنند و خدمات درمانی مورد نظرشان را از مراکز درمانی مختلفی نظیر انواع بیمارستان‌های خصوصی و نیمه خصوصی، مراکز سونوگرفی و رادیولوژی و آزمایشگاه‌ها دریافت کنند.

ناگفته نماند، این شرکت بیمه‌ای برای بیمه شوندگان خود، انواع مختلفی از بیمه تکمیلی را در نظر گرفته است تا افراد بتوانند پوشش موردنظر  را بر اساس بودجه و نوع نیازشان انتخاب کنند.

بر اساس این خدمات افراد می‌توانند هزینه‌های ویزیت پزشک، جراحی، بستری در بیمارستان، هزینه‌های خرید دارو، عینک، سمعک و غیره را از بیمه دریافت کنند.

این پوشش‌های بیمه‌ای عبارتند از:

 بیمه درمان تکمیلی انفرادی: این پوشش برای افرادی مناسب است که تمایل به خرید بیمه به صورت انفرادی دارند.

بیمه درمان تکمیلی گروهی: بیمه‌های گروهی مناسب سازمان‌ها و شرکت‌ها با تعداد نفرات زیاد است.

بیمه درمان تکمیلی خانواده: این نوع بیمه نامه برای افرادی در نظر گرفته شده که می‌خواهند اعضای خانواده را بیمه کنند.

مراکز طرف قرارداد با بیمه سامان

در این بخش از مقاله به معرفی مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سامان می‌پردازیم.

لیست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سامان

بیمارستان‌ ها

افراد تحت پوشش بیمه سامان می‌توانند با مراجعه به بیمارستان‌های طرف قرارداد با این شرکت، خدمات مختلف از قبیل ویزیت، بستری، آزمایش و غیره را دریافت کنند.

بیمه سامان بخشی زیادی از هزینه‌های درمان که معمولا با توجه به نوع بیمه‌نامه 70 تا 90 درصد از کل مبلغ را پرداخت می‌کند.

لازم به ذکر است، بیمه سامان به منظور رفاه حال بیمه شوندگان خود، علاوه بر بیمارستان‌ها، با درمانگاه‌های بسیاری در سطح کشور قرارداد دارد. 

آزمایشگاه‌ ها

بیماران با در دست داشتن نسخه کاغذی یا الکترونیکی باید به آزمایشگاه‌های طرف قرارداد با این شرکت مراجعه کنند و خدمات مورد نظر را با دقت و کیفیت بالا دریافت کنند.

توجه داشته باشید، همه آزمایشگاه‌های زیر مجموعه بیمه سامان دارای تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب هستند.

سونوگرافی‌ها و رادیولوژها

گاهی اوقات افراد برای تشخیص بیماری، درمان یا اطمینان از سلامت خود باید به مراکز تصویربرداری، سونوگرافی و رادیولوژی مراجعه کنند و در ازای دریافت خدمات، هزینه زیادی پرداخت کنند.

در حالی‌که برای کاهش چنین هزینه‌هایی، افراد تحت پوشش بیمه سامان می‌توان به سونوگرافی‌ها و رادیولوژهای طرف قرارداد با این مجموعه مراجعه کنند.

مراکز فیزیوتراپی

با توجه به نیاز مردم در راستای توانبخشی و دسترسی به خدمات فیزیوتراپی بیمه سامان با مراکز فیزیوتراپی در سرتاسر کشور قرارداد دارد.

مراکز چشم پزشکی و دندانپزشکی

بیمه سامان در کنار قرارداد با برخی پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص، در جهت ارتقای سلامت عمومی با مراکز چشم‌پزشکی و دندانپزشکی هم قرارداد بسته است.

این موسسات با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی و کادری حرفه‌ای، خدمات درمانی خود را با کیفیتی بی‌نظیر به بیمه‌شدگان ارائه می‌کنند.

سخن آخر

در این مقاله با مراکز خدمات درمانی طرف قرارداد با بیمه تکمیلی سامان آشنا شدید تا در زمان نیاز بتوانید نزدیک‌ترین مرکز را مطابق با نیاز خود پیدا کرده و در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

همان‌طور که گفتیم، بیمه سامان علاوه بر مراکز درمانی گسترده و متنوع، پوشش‌های بیمه‌ای مختلفی را برای بیمه‌شوندگان درنظر گرفته است. افراد می‌توانند با مراجعه به سایت آی‌بیمه با انواع بیمه‌نامه‌های شرکت سامان و پوشش‌های مختلف آن آشنا شوند و پس از بررسی شرایط و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، محصول مورد نظرشان را از سامانه آنلاین آی‌بیمه، بدون نیاز به مراجعه حضوری خریداری کنند.

سوالات متداول

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سامان را نام ببرید.

بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، دندانپزشکی‌ها، مراکز تصویربرداری پزشکی و غیره

مراکز طرف قرارداد بیمه سامان در چه شهرهایی قرار گرفته است؟

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سامان در تمامی شهرها و به‌ویژه شهرهای بزرگ و پرجمعیت پراکنده شده‌اند.

انواع بیمه تکمیلی سامان را نام ببرید.

بیمه تکمیلی انفرادی، بیمه تکمیلی گروهی، بیمه تکمیلی خانواده

مطالب مرتبط