بیمه موبایل آی‌بیمه در روبیکا

سرویس بیمه تلفن همراه زائرین در اپلیکیشن روبیکا

آی‌بیمه با همکاری همراه اول و اپلیکیشن روبیکا، به تازگی خبر از ارائه سرویسی جدید برای زائرین اربعین حسینی (ع) داده است. این سرویس که با نام «بیمه تلفن همراه زائرین» در اپلیکیشن روبیکا عرضه شده است، برای مشترکین همراه اول این امکان را فراهم می‌کند تا در طول سفر زیارتی خود، تلفن همراه‌ خود را به صورت رایگان بیمه کنند.

نحوه ثبت نام سرویس بیمه تلفن همراه زائرین

سفر به کربلا و شرکت در مراسم اربعین، یکی از مهم‌ترین رویدادهای مذهبی در جهان اسلام است که هر ساله میلیون‌ها نفر از شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) را به این شهر مقدس می‌کشاند. این سفر معنوی به دلیل جمعیت زیاد و شرایط خاص، ممکن است با چالش‌ها و مشکلاتی همراه باشد. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که زائرین با آن مواجه می‌شوند، خطر خرابی و شکسته شدن تلفن همراه است؛ از این‌رو، آی‌بیمه با درک این نیاز، سرویس رایگان بیمه تلفن همراه زائرین را از طریق اپلیکیشن روبیکا معرفی کرده است.

این سرویس بیمه‌ای به گونه‌ای طراحی شده که کاربران بتوانند به سادگی و از طریق اپلیکیشن روبیکا، تلفن همراه خود را به صورت رایگان بیمه کنند. به این صورت که پس از نصب و ورود به اپلیکیشن، در قسمت خانه، کاربران به بخش همسفر زائرین اربعین مراجعه می‌کنند و پس از وارد شدن به این بخش، گزینه بیمه رایگان موبایل را انتخاب می‌کنند. 

در بخش بیمه رایگان موبایل، زائران با وارد کردن شماره همراه (شماره‌ای که با آن به عراق مشرف می‌شوند) و کد ملی خود را وارد کنند و از پوشش بیمه‌ای برخوردار می‌شوند. این بیمه مخصوص مشترکین همراه اول است و فقط برای زائران اربعینی فعال می‌شود تا خسارت‌های وارد شده در کشور عراق را جبران کند. 

در این طرح آبی‌بیمه، تلفن همراه زائران اربعین حسینی را تا سقف 5 میلیون تومان در برابر شکستگی و خرابی صفحه نمایش گوشی موبایل بیمه می‌کند.

ارائه سرویس بیمه تلفن همراه زائرین توسط آبی‌بیمه در  اپلیکیشن روبیکا، گامی موثر در راستای تسهیل سفرهای زیارتی و حمایت از کاربران است. این سرویس نه تنها امنیت و آرامش خاطر زائرین را افزایش می‌دهد، بلکه نشان‌دهنده توجه آی‌بیمه به نیازها و مشکلات کاربران در شرایط خاص است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت آی‌بیمه از دیگر خدمات این شرکت نظیر ارائه بیمه‌‌نامه‌های مختلف و امکان مقایسه شرکت‌های مختلف بیمه و طرح‌های متنوع بیمه‌ای برخوردار شوید و در نهایت بیمه مورد نظرتان را به صورت آنلاین، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

مطالب مرتبط