بیمه سرقت سیمکارت‌های فیروزه‌ای همراه اول

آی بیمه،  برای خریداران سیمکارت‌های فیروزی‌ای ، بیمه سرقت رایگان همراه اول ارائه کرده است.

این طرح برای اولین بار در در نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۲۰۲۳) رونمایی شد.

 آی بیمه با حضور در سالن ۳۵ و گروه همراه اول این نمایشگاه که در تاریخ 4 الی 8 تیر 1402 برگزار شده بود، از طرح رایگان بیمه سرقت و شکست تلفن همراه، برای خریداران سیم کارت فیروزه‌ای تا سقف ۷ میلیون تومان رونمایی کرد.

هم اکنون کلیه خریداران سیم کارت فیروزه‌ای می‌توانند در کنار استفاده از مزایای این سیم کارت که شامل 180 گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول 6 ماهه (هر ماه 30 گیگابایت)، 1800 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه و 3000 پیامک رایگان است، از بیمه یک ساله تلفن همراه به ارزش 7 میلیون تومان هم بهره‌مند شوند.

چنان‌چه درخواست استفاده از خدمات بیشتر بیمه موبایل آی بیمه را دارید، می‌توانید به سایت آی بیمه مراجعه کنید و سقف بیمه خود را افزایش دهید

آی بیمه ، سامانه خرید و مقایسه بیمه به صورت الکترونیکی است وامکان دریافت بهترین و مناسب‌ترین قیمت و شرایط بیمه‌ای را از معتبرترین شرکت های بیمه برای هموطنان و به ویژه مشترکان همراه اول فراهم می‌کند. تمامی متقاضیان دریافت بیمه‌های شخص ثالث، بدنه، حوادث فردی، آتش‌سوزی، تکمیلی و تلفن همراه می‌توانند با مراجعه به سایت این استارتاپ گروه همراه اول به آدرس https://ibime.com/ بیمه موردنظرشان را سفارش دهند و به صورت آنلاین از  مزایایی آن بهره مند شوند.

مطالب مرتبط