بهترین شرکت‌های بیمه کننده موبایل در ایران

آشنایی با شرکت‌های بیمه کننده موبایل و معرفی بهترین شان

با توجه به استفاده روزافزون از انواع گوشی‌های هوشمند و بالا رفتن هزینه خرید آنها، بیمه موبایل یک نیاز ضروری این روزها به حساب می‌‌آید.

در همین راستا شرکت‌های بیمه برای تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های موبایل، خدمات بیمه‌ای چون جبران خسارات، تعمیر و یا تعویض دستگاه‌های آسیب دیده یا حتی بیمه سرقت گوشی، ارائه کردند.

از جمله شرکت‌های بیمه‌کننده گوشی همراه می‌توان به بیمه ایران، بیمه معلم، بیمه سامان و بیمه پارسیان اشاره کرد. این شرکت‌ها با سابقه و تجربه درخشان در عرصه‌ بیمه، خدماتی باکیفیت و قابل اعتماد را برای مشتریان‌شان فراهم می‌کنند. در این مقاله از سایت آی‌بیمه شما را با این شرکت‌ها و خدمات‌شان در زمینه بیمه تلفن همراه بیشتر آشنا می‌کنیم.

معرفی شرکت‌های بیمه‌کننده

با رایج شدن بیمه لوازم الکترونیکی و به‌ دنبال آن بیمه موبایل، شرکت‌های زیادی در این زمینه وارد عمل شده‌اند که البته همه آن‌ها ادعای ارائه بهترین خدمات را دارند؛ اما برای انتخاب بهترین شرکت بیمه‌کننده، باید با این مراکز و خدماتی که به مشتریان‌شان ارائه می‌کنند، بیشتر آشنا شوید.

بیمه موبایل ایران

یکی از مجموعه‌های قدیمی و خوش‌سابقه در راستای حفظ آرامش خاطر شما، شرکت بیمه ایران است. این شرکت، در سال‌های اخیر، جبران خسارت گوشی‌هایی که گارانتی دیجی سرویس دارند را به لیست خدمات خود اضافه کرده است. دیجی سرویس یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های وارد‌کننده گوشی موبایل، گجت‌های هوشمند و تجهیزات دیجیتال است که در کنار گارانتی 18 ماهه،  یک سال بیمه موبایل و بیمه سرقت موبایل را هم به‌صورت جداگانه از طرف بیمه ایران برای کاربرانش عرضه می‌کند.

بیمه موبایل ایران، گوشی‌های هوشمند را در برابر خسارات سخت‌افزاری، نوسانات برق و نفوذ مایعات جبران خواهد کرد.

بیمه موبایل معلم

یکی دیگر از شرکت‌های بیمه‌ لوازم الکترونیکی و موبایل، شرکت بیمه معلم است. این مجموعه با عرضه چهار نوع بیمه  طلایی، نقره‌ای، سرقت کامل و شکستگی VIP امکان انتخاب بهترین نوع پوشش بیمه را برای شما فراهم  کرده است. در هر یک از این موارد، فرانشیز از 15 درصد تا 40 درصد متغیر است و گوشی شما را در برابر خسارات ناشی از  آسیب‌های فیزیکی، شکستگی، سوختگی و آسیب‌های ناشی از نوسانات برق، نفوذ مایعات و سرقت بیمه می‌کند.

ناگفته نماند، طرح طلایی با فرانشیز 15 درصد، علاوه بر پوشش سرقت با شکست حرز، تمامی سرقت‌ها با تایید وقوع سرقت توسط مراجع انتظامی و قضایی را هم شامل می‌شود؛ در حالی که طرح VIP تنها تعمیر یا تعویض قطعات معیوب را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیمه موبایل سامان

شرکت بیمه سامان به‌عنوان یکی از معتبرترین و کامل‌ترین شرکت‌های عرضه‌کننده بیمه لوازم الکترونیکی، خسارات وارد شده به دستگاه‌هایی چون تبلت، انواع گوشی‌های هوشمند سامسونگ، شیائومی، اپل، لب ‌تاپ‌‌ها و تاچ‌ پدها را تحت پوشش قرار می‌دهد. این خسارات شامل ضربه‌ها و خسارات فیزیکی، نفوذ آب و آتش‌سوزی، نوسانات برق، بلایای طبیعی و سرقت است. در حال حاضر سقف تعهدات بیمه موبایل سامان، ۱۰۰ میلیون تومان است و افراد با توجه به نوع بیمه انتخابی خود و میزان فرانشیز 10 تا 40 درصد، می‌توانند از این مبلغ استفاده کنند.

در حال حاضر، طرح‌های الماس زیسا پرو و زیسا مکس بیمه سامان به ‌دلیل کیفیت خدمات و سطح پوشش از پرطرفدارترین بیمه‌های موبایل سامان محسوب می‌شوند.

بیمه موبایل پارسیان

شرکت بیمه پارسیان، به‌عنوان یکی از معتبرترین و خوشنا‌م‌ترین شرکت‌های بیمه، خدماتش را به‌صورت کاملا آنلاین ارائه می‌دهد. کاربران با خرید این نوع بیمه‌نامه می‌توانند از گوشی همراه خود در برابر طیف گسترده‌ای از خطرات و آسیب‌های احتمالی مانند سرقت، آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه، سیل، طوفان، آسیب‌های ناشی از برخورد، سقوط و غیره محافظت کنند. علاوه بر این با بیمه موبایل پارسیان می‌توان خسارت‌های نرم‌افزاری نظیر ویروس‌ها و بدافزارها را هم پوشش داد.

از دیگر مزایای این بیمه‌نامه، ارائه سرویس‌ در محل و ارسال تعمیرکار به محل مشتری در صورت نیاز است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل مشتریانش را رفع کند.

معیارهای انتخاب بهترین شرکت بیمه‌کننده

برای انتخاب بهترین نوع بیمه موبایل، باید ابتدا نیازها و اولویت‌های خود را در نظر داشته باشید و با توجه به آن، شرکتی را انتخاب کنید که موارد زیر را دربرگیرد.

  • شرکتی که سطح وسیعی از خسارات وحوادث مرتبط با موبایل را پوشش می‌دهد.
  • بیمه‌کننده‌ای که در مقابل ارائه خدمات قابل قبول، قیمت مناسبی از مشتریانش دریافت می‌کند.
  • شرکتی را انتخاب کنید که در مدت زمان فعالیتش، عملکرد خوبی داشته باشد و بازخورد مثبتی از سوی مشتریانش دریافت کرده باشد.
  • بررسی شرایط و ضوابط شرکت بیمه‌کننده تلفن همراه و مطابقت آن با خواسته‌ها و نیازهای‌مان

سخن آخر

با توجه به اهمیت روزافزون دستگاه‌های هوشمند در زندگی روزمره و افزایش خطرات مختلفی که ممکن است به آن‌ها وارد شود، بیمه موبایل به عنوان یک سرویس اساسی و ضروری برای حفاظت از این دستگاه‌ها ایجاد شده است. شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه تلفن‌های همراه با ارائه‌ بسته‌های بیمه‌ای متنوع، در راستای جبران خسارت و تعمیر دستگاه‌های آسیب‌دیده و ارائه خدمات باکیفیت و قابل اعتماد، به کاربران اطمینان و امنیت بیشتری زمان استفاده از دستگاه‌های هوشمند می‌دهند.

برای خرید انواع بیمه میتوانید به سایت آی بیمه به آدرس ibime.com مراجعه نمایید.

 

مطالب مرتبط

24 اردیبهشت 1403
مالکان خودرو و دارندگان گواهینامه معتبر کم‌وبیش با بیمه شخص ثالث و قوانین مرتبط با...
18 اردیبهشت 1403
عینک و لنزهای طبی برای بسیاری افراد نیاز اساسی محسوب می‌شوند و در بهبود بینایی...
17 اردیبهشت 1403
در دنیای امروز، با وجود طیف گسترده‌ای از گزینه‌های موجود، انتخاب بیمه‌ای که متناسب با...
16 اردیبهشت 1403
آنچه باید درباره بازنشستگی پیش از موعد بدانیم گاهی اوقات شرایط بر وفق مرادمان نیست...
11 اردیبهشت 1403
بیمه عمر راهی مطمئن برای آینده‌ای راحت است. با داشتن بیمه عمر بعد از فوت...
2 اردیبهشت 1403
چرا باید خودرو خود را بیمه کنیم؟ مزایا و معایب بیمه خودرو اگر جمله حادثه...